Kirjuta meile

Kaubamärgi Nestle tooted

Enam kui 150 aasta pikkuse ajalooga ettevõtte Nestlé edu taga on tugevad ja selged äripõhimõtted.

 

Juba ettevõtte algusaegadest on silmas peetud, et äriedu saavutamiseks tuleb luua ühiskonnale lisandväärtust.
Seda nimetab Nestlé üldväärtuse loomiseks.

Luues oma tooteid, osaleb Nestlé tarnijate ja põllupidajate kogukondades, kellel on otsene seos Nestlé tegevusega.
Luues üldväärtusi, ei unustata ka keskkonnakaitset, mille projektidele pööratakse suurt tähelepanu.

Ettevõte Nestlé on dünaamiline ja reageerib tarbijate muutuvatele ootustele, seetõttu uuendatakse aeg-ajalt ka äripõhimõtted,
kuid ettevõtte peamised väärtused nagu õiglus, ausus ja hoolitsemine inimeste eest ei ole ettevõtte algusaastatest peale muutunud.

2016. aastal tähistas rahvusvaheline ettevõte „Nestlé” oma 150. sünnipäeva.

 

Ettevõtte „Nestlé” ajalugu algas XIX sajandi 70. aastatel, kui Šveitsis Vevey linnakeses elanud farmatseut Henri „Nestlé” leiutas revolutsioonilise toote – rinnapiimasendussegu imikutele, kellele ei sobi emapiim.

 

Esimesena katsetas rinnapiimaasendajat Henri naabrite enneaegselt sündinud laps, kelle organism ei talunud ema rinnapiima ega muid tolleaegseid asendustooteid. Henri „Nestlé” uus toode päästis lapse elu ning rinnapiimaasendaja „Henri „Nestlé” Farine Lactée“ muutus kiiresti populaarseks ja seda toodet hakati müüma pea kogu Euroopas.

 

Kiiresti kasvav ettevõte ühines 1905. aastal kondenspiimatootjaga Anglo-Swiss ja nii algas „Nestlé” Groupi ajalugu.

„Nestlé” Balti riikides

 

Balti riikides avas „Nestlé” oma esinduse 1996. aastal.

Less
Toode on soovinimekirja lisatud