Kirjuta meile

AbeStore e-poest tellimine on kiire ja lihtne

AbeStore on veebipood AbeStocki sortemendis olevate toodete tellimiseks. Lisage soovitud tooted ostukorvi, sisestage oma andmed, valige tarneviis ning tasuge oma tellimuse eest kassalehel.

Tellimusi saavad esitada erakliendid. Äriklientidel palume konto luua ja tellimus vormistada siit.

Toidu, joogi ja tarbekaupasid saab tellida nii üksikult kui kastiga. Tehnikatooteid saab tellida üksikult.
Tooteid kastiga ostes lisandub soodustus -5%, mis arvutatakse tükihinnast maha ja eraldi ei kuvata.

Püsikliendi soodustus on -15% ja hakkab kehtima kõikidele toodetele kohe kui olete konto loonud. 
Erakliendid saavad ostu sooritada ka külalisena.

Püsikonto eelised

Püsikliendina saate jälgida oma tellimuste kulgu ja ajalugu. "Minu konto" lehelt saate kiirelt ja mugavalt kordusoste sooritada. 

Püsikliendi konto annab teile kõik tavahinnaga tooted vähemalt -15% soodsamalt (v.a kingitusekomplektid). Püsikliendisoodustus ei lisandu juba allahinnatud toodetele.

Era-ja ärikliendi kontod tuleb luua eraldi ning e-maili aadress peab mõlema puhul olema unikaalne.

Transpordi aeg

Keskmine tarneaeg kõikidele tellimustele on 2-3 tööpäeva.

Juhul kui:

1. toode on koheselt saadaval meie laos

2. tellimus on tehtud tööpäeval enne kella 11:30

3. ei esine ettenägematuid takistusi, millest teavitame teid koheselt.

Transpordi viisid

Pakume kauba tarneviisideks kulleri ja pakiautomaatide teenuseid. Meie transpordi partneriteks on Omniva, Itella ja Venipak.

Kaupa tarnime Eesti Vabariigis.

Saartest teostame transporti Saaremaale, Hiiumaale ja Muhu saarele.

Transpordi hind sõltub teie tellimuse kaalust ja kehtib üle Eesti. Transpordi eest lisanduvat hinda näete kassalehel enne ostu kinnitamist.

Kullerteenuse hinnad jäävad vahemikku 4,49 – 10,99 eur.

Pakiautomaadi hinnad on 2,20 -4,49 eur üle Eesti kõikidele kappidele.

Alates 01.02.2023 on üle 99 EUR tellimustele on tasuta transport üle Eesti.

Paki kohalejõudmisest teavitamine

Pakiautomaati tellides saabub uksekood SMS-I teel. Kui olete tellinud rohkem kaupa, võib sõnumeid saabuda ka mitu. Veenduge, et võtate alati kogu oma kauba välja.
Pakiautomaati soovitame tellida väiksemahulist kaupa, vastasel juhul on tranpordiettevõttel kohustus pakk meile tagastada.

Kullerteenust* kasutades saabub teile kauba liikumise sms teavitus, kus näete paki orienteeruvat kohale jõudmise aega. Vahetult enne saabumist võtab kuller teiega ühendust, et kauba üleandmine teile sobival ajal kokku leppida. Kui teile ei sobi paki vastuvõtmise kelleaeg, siis proovib kuller tavapäraselt teile pakki tuua järgmisel päeval samal kellaajal.

*Lisades ostukorvi alkoholi, saate transpordi viisiks valida vaid kulleri, kes kontrollib kauba üleandmisel teie isikut tõendavat dokumenti.

Kauba eest tasumine

AbeStore e-poes saab kauba eest tasuda:

1. Eesti pangalinkidega 

2. Krediitkaardiga

3. Modena makselahenduseg. Tasu kauba eest 3 võrdes osas ilma ühegi lisatasuta* 

*Modena „maksa 3 osas“ makselahendus ei kohusta teid sõlmima krediidilepingut ega sisalda intresse. Teenusega seotud kulud katab e-pood, et pakkuda teile võimalikult mugavat ja paindliku ostukogemust. 

Taganemisõigus

Füüsilisele isikule kehtib e-poest ostetud toodetele seaduses sätestatud 14-päevane kauba tagastusõigus ja 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks peab kaup olema rikkumata originaalpakendis ning kasutamata.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja. 

Kauba tagastamiseks tuleb täita kauba tagastamise avaldus ja saata koos tagastatava kaubaga.

Braun ja OralB tooteid saab tagastada ka "Rahulolu garanteeritud" kampaania raames. Tuvuge kampaaniaga lähemalt AbeStocki kodulehel.

 

Kauba tagastamine

Kauba tagastamiseks pakiautomaadi kaudu valige pakiautomaadi ekraanilt "paki tagastamine" ja sisetage SMS teavitusega tulnud pakikoodi all olev tagastuskood (Omniva) või see sama pakikood, millega saite kauba kätte (Smartpost).

Kauba saate tagastada ka AbeStock AS kontorisse Mustjuure 9, Tallinn tööpäeviti kell 9.30-16.30.

Kauba tagastamiseks kulleriga palun võtke meiega ühendust [email protected]

Pretensioonid kaubaga

Kui teile saabunud kaup ei ole see, mida te tellisite, kui see on rikutud, katkine või muul moel viga saanud teile teadmatutel asjaoludel, siis võtke meiega koheselt ühendust e-maili teel. Märkige ära tellimuse number ja lisage fotod pretensiooni kirjeldamiseks. Jätke kindlasti oma kontaktandmed.

Pretensioonidega tegeleme 14 päeva  jooksul ja asjaolude väljaselgitamiseks võetakse teiega ühendust e-maili või telefoni teel.

Kui te ei ole oma kaupa kätte saanud 5 tööpäeva jooksul ja pakikoodi ei anna jälitades tulemust, siis võtke meiega koheselt ühendust. Vastame teile 1-2 tööpäeva jooksul.

VÕTA ÜHENDUST

Anname edast parima, et tellimus teieni võimalikult kiiresti toimetada.

Küsimuste korral võtke ühendust meie klienditoega.

Erakliendihaldur

E-R 9:30-16:30
[email protected]

+372 650 5550

Toode on soovinimekirja lisatud